creatieve workshops en cursussen
in het Groene Hart

Sluit je aan bij GHC

  • Geef je creatieve workshops en/of cursussen?
  • Wil je dat jouw aanbod beter vindbaar en zichtbaar wordt?
  • Is marketing niet speciaal 'jouw ding'?

Sluit je dan aan bij Groene Hart Creatief, sinds 2011 het platform voor aanbieders van creatieve workshops en/of cursussen. We helpen je om jouw aanbod beter in beeld te brengen. Online en offline. Zodat mensen die online op zoek gaan, je beter kunnen vinden. En zodat je ook 'in het echt' beter zichtbaar wordt.

Voor wie?
Iedereen die creatieve workshops of cursussen aanbiedt in het Groene Hart is van harte welkom. Of je nu professioneel actief bent of meer uit hobby. 

Wat zijn creatieve workshops/cursussen?
Je kunt je aansluiten als je iets maakt met je deelnemers of je deelnemers iets leert, zoals muziek, dans of een taal. Of als je aanbod meer bedoeld is voor ontspanning of persoonlijke ontwikkeling, zoals mindfulness. Eigenlijk kun je met praktisch elk aanbod bij Groene Hart Creatief terecht zolang het maar geen zakelijke trainingen of cursussen zijn.

We bieden je 4 verschillende vormen van ondersteuning:

GHC Basic 54,-

'Ik geniet van extra zichtbaarheid, vindbaarheid en marketing inspiratie voor een laag bedrag, en verder doe ik mijn marketing helemaal zelf.'

  • eigen pagina op de website
  • je activiteiten in de agenda
  • inspiratie en tips voor je marketing

Met GHC Basic wordt je aanbod vermeld op de homepage. Je hebt een eigen pagina met een spamvrij contactformulier en je creatieve activiteiten worden opgenomen in de agenda.

Verder kun je rekenen op:

  • Zichtbaarheid via alle overige marketing van GHC, zoals:
    • advertenties in De Uitloper (inclusief doorplaatsing van al onze workshops op hun site)
    • advertenties in andere relevante bladen zoals de brochure van de Goudse Schouwburg
    • algemene social media berichten over GHC op Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
    • maandelijkse e-mail nieuwsbrief met DIY.
  • Je eigen social media uitingen worden door GHC gedeeld als je ons erin noemt (mention, tag)
  • Minstens iedere maand een mail met tips om je eigen marketing te verbeteren.

Wat levert het op?
Deelname aan GHC betekent een boost voor de zichtbaarheid en vindbaarheid van je aanbod, zowel online als offline. Door de inspiratie en handige tips voor je eigen marketing groei je ook op dat gebied.

GHC Stralend 325,-

'Ik weet nog te weinig van marketing, en/of ik heb de behoefte aan meer structuur in mijn marketing. Zodra ik meer kennis heb, en een plan van aanpak, doe ik mijn marketing helemaal zelf.'

  • eigen pagina op de website
  • je activiteiten in de agenda
  • inspiratie en tips voor je marketing
  • marketingtraining 'Stralend Werven'

Met GHC Stralend krijg je het GHC Basic plus: Deelname aan Stralend Werven, de praktische marketingtraining van 1 dag, door Loes Vork van Vork Communicatie.

Stralend Werven is een marketing training van één dag, speciaal voor ondernemers die zelf een marketing plan willen maken. Stralend Werven wordt twee maal per jaar gegeven.

  • Je leert de principes van marketing en de onderdelen van het marketingplan. 
  • Je ontvangt een werkboek met uitgebreide toelichting, waarmee je zelf je markeingplan kunt schrijven.
  • Je krijgt heel veel bruikbare, praktische tips om je marketing meteen al op een hoger niveau te brengen. Op een manier die bij je past. 
  • Om ervoor te zorgen dat je je voornemens ook echt uit gaat voeren, is de training inclusief 1 individuele strategiesessie met Loes Vork (enkele weken daarna).
  • Om je te helpen om je onderscheidende waarden te vinden en je eigen verhaal te vertellen is de training eveneens inclusief een biografisch waardengesprek met Reinke Chavannes, ook enkele weken daarna. 

Wat levert het op?
Deelname aan GHC betekent verbetering van de zichtbaarheid en vindbaarheid van je aanbod, zowel online als offline. Door je deelname aan Stralend Werven vergroot je je marketingkennis en begrijp je hoe je jouw marketing succesvol kunt maken.

 

GHC Strategisch 704,-

'Ik wil mijn marketing niet uitbesteden maar ik heb behoefte aan professionele, individuele training, advies en steun om consequent en serieus met mijn marketing bezig te zijn en blijven.'

  • eigen pagina op de website
  • je activiteiten in de agenda
  • inspiratie en tips voor je marketing
  • 5 individuele strategiesessies

Met GHC Strategisch krijg je het GHC Basic plus: Vijf individuele strategiesessies van 2 uur om hands-on te werken aan je on- en offline marketing en communicatie, door Loes Vork van Vork Communicatie.

Je krijgt advies, training en praktische ondersteuning op maat. Het sluit dus precies aan bij jouw kennisniveau, jouw product én bij wie je bent. Bijvoorbeeld:

  • strategie kiezen, middelen kiezen, doelgroep bepalen,
  • jaarplanning, contentplan, bloggen, pitchen,
  • site optimaliseren, SEO,
  • social media berichten schrijven en inplannen,
  • training in LinkedIn / Facebook / Instagram / Nieuwsbrieven maken met MailChimp,
  • deelname aan markten,
  • sales funnel (productopbouw)

De strategiesessies worden in overleg ingepland, binnen 1 jaar.

Bonus: 2 uur ondersteuning-op-afstand, bijvoorbeeld tekstredactie of telefonisch advies.

Wat levert het op?
Deelname aan GHC betekent vergroting van de zichtbaarheid en vindbaarheid van je aanbod, zowel online als offline. De marketing strategiesessies bieden je niet alleen marketingkennis, maar ook praktische hulp, overzicht en rust. Je voert je plannen ook echt uit en merkt daardoor het resultaat. Je zet serieuze stappen in de zichtbaarheid en groei van je bedrijf.

GHC Uitbesteed 584,-

'Ik wil mijn social media uitbesteden omdat ik het zelf niet wil of kan doen, en ik het toch nodig heb.'

  • eigen pagina op de website
  • je activiteiten in de agenda
  • inspiratie en tips voor je marketing
  • uitbesteding van je social media marketing

Met GHC Uitbesteed krijg je het GHC Basic plus: Uitbesteding van je social media marketing

Onze professionele tekstschrijver besteedt 1 uur per maand aan het schrijven van teksten en social media berichten voor jouw online marketing. Deze worden uit jouw naam geplaatst op je eigen social media kanalen, zoals bijvoorbeeld Facebook en Instagram. Naar wens worden de berichten voorzien van passende stockfoto’s of het beeldmateriaal dat je zelf aanlevert. Tijdens het intakegesprek (met de tekstschrijver en Vork Communicatie) maken we jouw contentplan en updatekalender, en kun je keuzes maken over hoe we de uren voor je zullen besteden. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor veel updates (vaak en/of op meerdere kanalen) of minder, maar dan inclusief enkele blogs (die je op je site kunt plaatsen).

Wat levert het op?
Deelname aan GHC betekent vergroting van de zichtbaarheid en vindbaarheid van je aanbod, zowel online als offline. Bovendien is jouw bedrijf gedurende het jaar consequent en op professionele wijze online aanwezig met berichten die interessant zijn voor je doelgroep. Je hebt je handen vrij om je te concentreren op je werk en om het persoonlijke contact te onderhouden met je klanten en de mensen die contact met je opnemen.

Dit pakket is ideaal voor mensen met een eigen bedrijf of praktijk die een hekel hebben aan schrijven en/of social media, professionals die moeite hebben met de taal (dyslectisch of anderstalig) en ondernemers die te weinig tijd hebben om het zelf te doen.

De prijzen zijn per jaar en excl. BTW. Je kunt op elk momen instappen.
Meer weten of aanmelden? Neem contact op met Loes Vork van Vork Communicatie.

Groene Hart Creatief

Groene Hart Creatief is een initiatief van Loes Vork, Vork Communicatie.

  • Concept, organisatie, eindredactie:
    Loes Vork van Vork Communicatie 
  • Website:
    Leo Wolff van  Boleo 
  • Social media updates:
    Irene Snijder van Kopijkat 
  • Verkoop ondersteuning:
    Marina de Horn van VHN Office
  • Administratieve en organisatorische ondersteuning:
    Gerine Vianen van Office Partner
  • Grafisch ontwerp drukwerk:
    Renate van Galen van Van Galen Design 
  • Fotografie: o.a. Herma van Boheemen 

Het Groene Hart

Groene Hart Creatief bestrijkt het gebied tussen Leiden, Rotterdam en Utrecht. Daarin vallen de volgende plaatsen:

Alphen aan den Rijn, Ammerstol, Benschop, Benthuizen, Bergambacht, Berkenwoude, Bleiswijk, Bodegraven, Boskoop, Cabauw, Capelle aan den IJssel, De Meern, Diemerbroek, Driebruggen, Gouda, Gouderak, Haarzuilens, Haastrecht, Harmelen, Hazerswoude-Dorp, Hekendorp, IJsselstein, Jaarsveld, Kamerik, Kockengen, Kouderkerk aan den Rijn, Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, Leiderdorp, Lekkerkerk, Linschoten, Lopik, Moerkapelle, Montfoort, Moordrecht, Nieuwegein, Nieuwerbrug, Nieuwerkerk aan den IJssel, Nieuwkoop, Noordeinde, Noorden, Ouderkerk aan den IJssel, Oudewater, Polsbroek, Reeuwijk, Schoonhoven, Snelrewaard, Stolwijk, Stompwijk, Ter Aar, Vleuten, Vlist, Waarder, Waarder, Waddinxveen, Willeskop, Willige Langerak, Woerden, Woerdense verlaat, Woubrugge, Zevenhoven, Zevenhuizen, Zoetermeer, Zoeterwoude-Rijndijk, Zwammerdam.